torsdag 23 april 2009

Superduperawesomeweekendwaiting

Nu är jag helt slut efter denna arbetsvecka men jag är så lycklig över att vara ledig fredag-söndag. Det som ska bli så fint väder och allt, härligt värre!

Stannade kvar ett tag efter jobbet idag och skrev ansökan till nya Coop på Medboprgarplatsen, håller verkligen tummarn nu. Skulle vara underbart att minska resvägen med drygt två timmar om dagen, jag vill jag vill jag vill!

Nu håller jag på och tvättar, har inte gjort det på ett bra tag så det var ett rejält berg... Det är ju lite mindre kul kanske, men snart kommer min sötis hem och det är toppen! Skönt att även han är ledig imorgon, dock inte hela helgen tyvärr..

Mamma jag kommer nog och grillar med er på lördag, låter hur mysigt som helst! Frugan hänger du med?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar