fredag 3 april 2009

Rocka loss eller?!

Igår tog jag och Tommy en liten tur till skärholmens centrum där vi åt sushi och tittade runt lite. Det var hur mysigt som helst, precis vad vi behövde! Vi har inte så mycket pengar just nu men Tommy insisterade på att jag var värd att unna mig både ett par jeans och ett linne. Om jag inte har nämnt det förut så säger jag det nu, Tommy är lätt världens bästa shoppingman!! Bara följer med mig som en gosig björn och verkar till och med intresserad av mina klädintressen, i like it. Tack älskling! Vi hittade också en snygg tröja till honom på New Yorker, billig var den också.

Jesper och David
Andreas, jag och Lisa
Jesper försöker imponera med att han minsann är längst i släkten. Skulle det vara något och komma med eller? Mamma visst är man lika bra som kortis?
Min superdupersnygga rocksister

David och Andreas
David och Andreas är... galna?
Haha snyggingen i glajjor utan glas. Stiligt värre :P
Hottie


När vi kom hem fick vi besök av lillebror Jesper och senare kom också lillasyster Lisa och kusin David med kompis Andreas. Vissa av oss åt min älsklings väldigt goda panerade fisk med potatismos och citron, gott!

Hela sällskapet som kom och hälsade på skulle sedan vidare till min andra kusins studentskiva med rocktema så tanken var att jag skulle sminka och fixa. Och det gjorde jag såklart, Lisa blev skitsnygg som rocksyster tycker jag och grabarna blev grymt coola med stärnor över ögonen osv. Vi hade hur trevligt som helst och det kändes tråkigt när dom skulle gå, men vi hade trevligt sen också med vin på balkongen bara jag och Tommy. En riktigt kul och skön kväll alltså! Nice.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar