söndag 5 april 2009

Hade glömt

hur bra The Tough Alliance är, länge sen jag lyssnade men nu passar det perfa i bakgrunden när jag ska diska och städa lite. Tänkte att det kunde får vara lite rent och fint när Tommy kommer hem så att vi kan ha en skön söndagsmiddag, kanske dricka sista vinet i nya vinglasen.

Igår var jag ju på bio med syrran förresten, vi såg En shopaholics bekännelser. Det hade sina charmiga stunder och visst skrattade vi ibland men nja, det är ingen film jag rekommenderar direkt.

Dock såg vi reklam för ett par filmer vi definitivt ska se när dom kommer ut, det var en svensk sommarfilm med "Pyjamas Peter" och så var det en annan med Sandra Bullock som verkade underhållande. Kommer verkligen inte ihåg vad någon av dem hette, just det en film till verkade kul. The boat that rocked tror jag den heter av skaparna till bl.a. Love actually och då borde den ju vara en hit! Vi får vänta och se helt enkelt!

Nu blir det diska! Hej svejs.

Lisa redo för filmupplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar