fredag 3 april 2009

Nya fynden

Här är linnet och jeansen som jag köpte igår (Gina tricot), är mycket nöjd och välkomnar dem glatt in i garderoben! (Jag vet att bilderna är dåliga, sorry)








Just i detta nu sitter jag ute på balkongen med datorn i knät och en stor skål med godis bredvid mig, kände att jag behövde gotta mig lite en sådan här ensam fredagskväll.
Det är så kul att sitta ute såhär i detta mångkulturella Flemingsberg, känns precis som utomlands. Härligt rosa solnedgång, inte kallt för 5 öre, det strömmar ut dansanta grekiska toner från balkongen under mig och någon annan härlig musik från balkongen mitt emot. Från min egen balkong hörs Adeles ljuva stämma (ja fortfarande). Jag gillart helt klart! Supermysigt, det enda som saknas är min älskling och ett glas rött.

Borde väl egentligen snart knåpa ihop någon slags middag, förslag? Sen får det bli myskläder, filt och tv tror jag bestämt.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar