onsdag 10 juni 2009

Wednesday

Idag har jag varit sååå hurtig på min lediga dag!
Gick upp tidigt i morse för att åka till söder och ta en lång promenad med frugan. Tror vi gick i två och en halv timme nästan, årstaviken runt gick vi. Lilla gullisen Nellie fick följa med också, det var riktigt skönt det dåliga vädret till trots.

Efter promenaden åt vi en snabb lunch hos Madde och sen träffade vi Alexandra och gjorde henne sällskap till Karolinska. Alltid lika mysigt att träffa fina Alexandra och lilla frugan också förstås!

Sen gick vi en stund i Ringen också, frugan köpte en hel del faktisk och jag hittade en superfin klänning på rea. En blå blommig långklänning för bara 98 kr, hur härlig som helst. Köpte en bikini också men den måste tillbaka, överdelen passade inte alls (som vanligt). Får se om jag hinner lägga in någon bild imorgon kanske. Tror jag ska ha klänningen på midsommar om vädret tillåter..

Nu ligger jag i min sköna säng med min fina älskling och är mätt efter den konstiga maten jag lagade. Det fick bli det som fanns hemma, kokade matvete och stekte lök, champinjoner, vitlök, chili, majs och broccoli med lite matgrädde. Sen åt vi det med lite smulad feta på, var oväntat gott!

Sleep tight buddies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar