torsdag 4 juni 2009

Denna dagen ett.. REGN!

Blött är det idag hörni, verkar som det aldrig tar slut. Regnet alltså.

Har varit på en liten utflykt till Ektorp med min farmor och hälsat på min (nuförtiden så skruttiga) farfar. Inte mycket kvar av honom nu tragiskt nog och han kände inte igen mig :(
Men det är väl så det är bara, alla blir vi gamla och skruttiga tillslut. Det är bara så sorgligt att se, han som alltid har varit så händig och alltid gjort allting själv och lite till. Min lilla farfar, världens bästa farfar.

Efter besöket iallfall så tog vi en sväng till Nacka forum också, kikade i mysiga butiker som Lagerhouse och Stockhome. Dom har så mycket fina och framförallt roliga och finurliga saker. Kan gå därinne i flera timmar känns det som, så mysigt att köpa fina grejer till hemmet. Men nu hade jag inte råd med något den här gången, får bli efter nästa lön...

Nu slutar Tommy snart på jobbet så jag ska sätta på lite mat, tänkte göra potatis och purjolöksoppa med lite chili i också. Har verkligen fått chili på hjärnan, gott!

Hoppas det blir bättre väder i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar