fredag 12 juni 2009

Home alone.

Efter jobbet idag åkte jag direkt till söder och malmgårdsvägen för att fira Anyas student, vilken pärla hon är. Energi så det sprutar om det, hela familjen Barlow är helt underbar för den delen!
Mycket trevligt hade vi det med god asiatisk mat, limepaj och trevligt sällskap.

Med tanke på vädret gjorde mamma och John ett smart val och tog bilen dit vilket innebar skjuts hem för mig. Lucky me! Otroligt skönt för jag var helt slut i kroppen efter ännu en hektisk dag på jobbet.. Är ensam hemma, Tommy jobbade stängning och har sen hängt med Victor. Skulle visst drickas öl och sånt där grabbigt hos honom i gubbängen, orkar inte vara vaken tills han kommer kan jag ju erkänna på en gång. Försöker inte ens ikväll.
Har legat i soffan med datorn i famnen och läst bloggar ända sen jag kom hem i princip, och det var väl för minst 3 timmar sen.. Nörd?

Men nu orkar jag inte mer, ögonlocken är tunga som bly och fingrarna skriver långsammare och långammare. I´m off to bed, thats for sure.

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar