fredag 5 juni 2009

And the winner is...

Jag har tagit mig friheten att utse denna fredag den 5:e Juni till årets absolut segaste dag.
Följande akiviteter har jag och Tommy sysselsatt oss med idag:
* Sova
* Vila
* Spela tevespel (Tommy står ensam för den)
* Ätit färdiga matlådor med spaghetti och köttfärssås från i onsdags.
* Tagit ett bad (Det står jag ensam för, Tommy badar inte. Han tycker det är äckligt?! Hallå?)
* Sovit middag
* Handlat mat, godis och färdig hallon/rabarberpaj till vår "mysa hemma kväll".
* Mera tevespelande (Tommy)
* Datanördande (Jag)

Vi är så sinnessjukt aktiva eller vad säger ni?
Tanken var att vi skulle ha ätit middag i stan och sen sett nya Terminator på bio med några kompisar. Dessutom skulle vi ha gått till Siba och försökt få ut en ny mobil till mig på försäkringen. Men men, en annan dag blir säkert bättre. Bion tar vi nog i morgon, trevligt!

Snart ska jag göra det mest ansträngande idag, laga mat. Börjar bli hungrig nu, ska laga kycklingfilé med färskpotatis, pepparsås och sallad. Tänkte steka lite färska champinjoner i vitlök också bara för att det är så himla gott!

Tjillevippen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar