fredag 20 mars 2009

Pineapple express dude

Det är inte kul längre, jag är redan trött på att ligga och vila. Har aldrig varit bra på att inte göra någonting, det är skönt i en kvart sen är det bara tråkigt.

Foten gör ont också, får väl fortsätta knapra alvedon och ligga med foten i högläge ett tag.. Blir sjukskriven i tre veckor så det blir nog mycket dötid.
Tur att jag har Tommy och min underbara fru som tar hand om mig.

Madde följde med till sjukhuset igår när jag skulle opereras, hon satt och väntade i säkert en och en halv timme. När jag var klar bjöd hon mig på glass :)
Hon var här hemma med mig och Tommy hela dagen, hon gjorde en storstädning i köket. Så underbar, det är skinande rent där nu och fläkten fungerar!! Vilken kvinna, TACK MIN VACKRA!

Tommy åkte precis in till stan för en "grabbkväll" och snart kommer Frugan hit igen. Vi tänkte ha en mysig fredagkväll med lite middag osv. Hon har sagt att hon ska vara här med mig ganska mycket nu när jag måste vara hemma och inte kan komma ut, världens snällaste!

Förresten, alla som inte har sett Pineapple express borde se den! Grymt rolig men helt störd film. See it!!

Så här ser min nyopererade tass ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar