torsdag 5 mars 2009

Love my nerd

Haha!! Ser ni hur fjantig han är när han sitter och spelar, helt inne i spelet? Jag är ledig i dag förresten, det är därför jag har tid att iaktta honom och hans spelande..

Tror att jag ska fixa kameran sen, hoppas det går. Och så hade jag tänkt träna i eftermiddag, ska bli sååå skönt.. Säkert! Fru, ska du med eller?

"Dagens outfit" är nog inte så lägligt idag, strumpbyxor, raggsockor och Tommys Batman t-shirt känns inte så himla "fashion".. Ett trollrufsigt hår och blekt naturellt face till det och ni har min look for today ;) En annan dag kanske...

Har precis ätit hönökaka med levis och smörgåsgurka på, GOTT!!! Och nu är jag sugen på ballerina och Remi kexen som blev kvar från igår (att vara nyttig är överskattat). Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar