tisdag 3 mars 2009

It´s a hard work work

Den här tråkiga tisdagen har gått sååå himla lååångsaaamt, trodde aldrig den skulle ta slut.
Den var liksom bara väldigt tråkig och ointressant, helt seg verkligen!

Tänkte på en sak idag angående min blogg, saknar inte den lite mode med tanke på att det är ett stort intresse för mig? MER MODE I BLOGGEN från och med nu! Kanske borde dra till med en "Dagens outfit" eller något, väldigt originellt :P. Vi får se hur det blir med den saken, först måste jag ha min kamera fixad hur som helst...

I morgon börjar jag jobba så sent som 12 enligt nya schemat, har nog aldrig börjat jobba så sent i hela mitt liv. Dessutom jobbar jag bara till 17 och sen är jag ledig torsdag t.o.m söndag, värsta lyxveckan för mig! Ska blir riktigt skönt...

Måste ta tag i min träning nu känner jag, skärpning Annika!

Nu kom min sötnos hem så jag ska pussa lite på honom, han är bäst förresten!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar