fredag 13 februari 2009

Två vaniljhjärtan för mycket!

Den här dagen gick helt sjukt snabbt, känns som jag nyss gick upp. Konstigt med tanke på att det var hela 15 timmar sen.. 
Var till och med uppe i god tid och tog ett bad i morse, vem gör sånt? Är det något fel på mig, jag tror det. Eller nej jag är nog bara en ovanligt awesome person! (Nu var jag väl positiv mot mig själv Fru?!)
Igår fick vi besök av finska coopledningen och körde en akutfrontning av finska hyllan i förebyggande syfte. Det var tydligen ett bra drag för finnarna tyckte vi hade nordens finaste butik =) vilket resulterade i en glad chef och nybakade vaniljhjärtan till personalen. 
Det var såå gott då men känns såå överflödigt nu, jag åt en på morgonen plus en på eftermiddagen. Två för mycket alltså!

Jag saknar min fru förresten! <3

Jag ligger så himla skönt i vår nya säng, den är helt perfekt nästan. Saknas bara en tempur madrass och sen blir min rygg som ny, oh yeah!! Nu ska jag epilera benen, det gör svinont verkligen. Men det är ändå så skönt att bli av med pälsen lite längre än en halv dag, det är helt klart värt smärtan. 

Tack o hej leverpastej ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar