måndag 16 februari 2009

Om min bror, och hans mor.

Jag har i och för sig två bröder, och en syster för den delen. Men nu ska jag visa er min lilla lilla lilla bror, min halvbror som du kan hitta i Finland.
Han heter Sebastian och är vääärldens sötaste unge, hur cool som helst.
Vi träffas ju inte så ofta eftersom han bor i Finland med sin UNDERBARA mamma Kirsi, men jag saknar honom varje dag. 
Han är helt otroligt mysig hela tiden och har energi för minst 10 personer, man har alltid så himla roligt med honom. Ett riktigt charmtroll som springer och klättrar överallt!
Han är helt underbar, precis som sin mamma. 

Kirsi min vän <3
Du har inte haft det lätt i livet men alltid är du så positiv. 
Du verkar ha en så skön syn på livet och bjuder alltid på dig själv.
Jag tyckte mycket om dig redan första gången vi träffades och nu gillar jag dig bara mer och mer!
Jag kan alltid vara mig själv i din närhet, du är så lätt att umgås med och prata med.
Det är jätte skönt att vi så lätt kan prata med varandra, det är lättare att ta sig igenom det jobbiga tillsammans.
Du är en väldigt bra mamma och du har en helt fantastisk son, han kommer vara så stolt och glad att han har just DIG som mamma.
Jag älskar er så mycket båda två!
Och DU är en av dom vackraste människorna jag någonsin träffat.
<3>

Ja, jag kan vara väldigt känslosam. Men det är ganska skönt att säga vad man känner ibland..
Här kommer lite bilder på sötbrorsan :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar