lördag 28 februari 2009

Lär mig gå på vatten

Winnerbäck, Lars Winnerbäck. Mysig kille det där, bra musik gör han.
Idag går senaste skivan Daugava på repeat i bakrunden av min städning, den peppar mig idag.
Det är ju inte så kul att städa, men ändå väldigt givande på nåt sätt. Det är ju så skönt när man ser hur fint det blir, ja jag är liiite pedantisk ibland.

Jag har tvättat som en tok redan och nu ska jag ta tag i storstädningen, kommer blir så skinande rent. Som i en sån där Mr Muscle reklam eller nåt.

Igår var en trevlig kväll förresten, började med lite middag hemma i sällskap av Tommy och Matte. Det blev kycklingfajitas och några glas vin sen mötte vi upp Robin, Joakim och Alec på söder. Hade tänkt gå till Little Persia men det var ganska fullt så det blev Bonden istället. Det var en skön kväll som slutade alldeles lagom så att jag och min chokladman hann med sista tåget hem..

Ikväll ska vi träffas igen och det blir säkert minst lika trevligt eller kanske ännu bättre :)
Robin envisas med att se melodifestivalen först sen får vi se vart kvällen leder oss. Tänkte försöka platta mitt hår idag också om jag hinner efter all städning, känns ju kul med lite förändring ibland.

Får se om jag lyckas fixa min kamera snart så att jag kan lägga upp lite mer bilder till mina delvis meningslösa texter.. Det känns som att det saknas lite bilder här faktiskt, men lugn det ska snart bli ändring på det!

NU ska jag återgå till städning och Winnerbäck...

See ya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar