torsdag 26 februari 2009

Today, like every other day..



Sova vakna äta jobba äta jobba äta duscha dator tv sova vakna . . .

Hmm konstigt, ibland känns det som om dagarna flyter ihop.
Lev varje dag som om det vore den sista, haha jo du.. Snart.

Efter jobbet idag så kände jag att jag behövde nya strumpbyxor, skumt. Hoppade därför av pendeln i Helenelund och promenerade blöt av snöblandat regn till Kista galleria. Det som är så bra med Kista är ju att dom inte stänger förän nio, så man hinner ibland dit efter jobbet.
Köpte två par strumpbyxor iallfall, ett par svarta och ett par gråaktiga, det blev också ett par skor, en kjol och en topp. Supernice!

Efter en lång resa kom jag äntligen hem, alldeles för sent känner jag nu. Ville egentligen sova vid den här tiden, imorgon ska jag upp innan tuppen :(.

Idag kom Robin min underbara vän hem från Skövde, äntligen! Ska bli väldigt trevligt att träffa honom i helgen.
Har saknat dig Robin!



Nu vill jag sova, god natt min katt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar