tisdag 17 februari 2009

Snart tjugotvå

Hejsan hoppsan!
Kom precis hem från en skön dag i stan, nu är jag en tröttis.
Började med att träffa min gamla polare Sandra från bergen, Jarlaberg(en) alltså. :P
Vi åt gott på Bamboo palace på kungsgatan, det blev buffé med sushi, yakiniku och annat trevligt.
Det var så himla länge sen vi träffades så det var hur kul som helst, det får definitivt bli fler träffar framöver!

Träffade lite senare min kära far och min kära farmor för en fika på slussens konditori, drack gott kaffe och åt en jättegod karlsbaderkringla. Fick också födelsedagspresenter i förskott, två fina ljusstakar från indiska och pengar för eget val av present. Tack snälla!

Tog med mig papi till Dstore i skrapan för en snabb visit hos Tommy, uppskattat tror jag..
Hur som helst så var det väldigt mysigt att träffa pappa en stund, blir ju inte så ofta.

I morgon är det min dag, min födelsedag. Tänk att jag blir hela 22 år, vem skulle kunna tro det?
Hade lite födelsedagsmiddag med mamma och co i går eftersom jag jobbar sent imorgon. Det var väldigt trevligt med besök men trångt var det! 
Jag, Madde och Tommy lagade supergoda hamburgare och Madde fixade till och med hemmagjorde pommes, inte illa pinkat. Vi gjorde också en egen coleslawsallad, den var helt ok men inte lika god som mammas!
Fick fina presenter och en härlig kväll, tack för det Mamma, John, Jesper, Olivia, Madde, och Tommy!! 
Innan Fru åkte hem ville hon ge mig massage i mysmiljö med tända ljus och lugna favoriter, som en liten födelsedagspresent. Det var helt underbart, hon är verkligen bäst!! Dessutom hjälpte hon till med massa disk och städning, du är guld värd min fru.
 
Nu ska jag försöka laga soppa på en spik, det är så kallt ute och jag orkar inte gå och handla.

/Latmasken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar