söndag 1 mars 2009

Where is my Mind?

Så himla bra låt med Pixies, lovin it! Jag rekommenderar alla att idag ta sig tid att lyssna på Pixies, dom är superduper awesome..
Tackar Tommy för all bra musik han introducerar för mig =)
Om ni bestämmer er för att lyssna lite på dom så föreslår jag "Monkey gone to heaven", "Wave of muilation", "Hey" och såklart "Where is my mind", ni lär inte bli besvikna.

Igår siktade jag ju som sagt på ett skinande rent hem, men det blev väl inte riktigt så skinande som planerat... Jag har en hel del kvar att göra med andra ord, all tvätt (och det är stora mängder vill jag lova) måste vikas för den ligger just nu huller om buller i soffan.

Sen har jag också fått för mig att jag ska rensa garderoben som är helt sinnessjukt rörig, känner att nästan hälften av alla mina kläder måste bort. Och då har jag ändå redan rensat bort tre fulla ikeakassar och lagt i förrådet, jag måste skärpa mig. Någon som behöver kläder?

En hälsning till mig själv från mig själv = UNGA DAM! Alla kläder (utan undantag) som ej används och aldrig kommer att användas MÅSTE UT!
Nej inga men!

How ever, jag har uppenbarligen mycket att hinna med idag så nu bör jag sätta igång!

Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar