fredag 13 mars 2009

Good morning sunshine!


Han är så söt när han sover, man vill typ äta upp honom. Jag kan inte sova mer, har ätit god frukost och fjantat mig vid datorn. Men nu vaknar han tror jag, snarkningarna har tystnat lite iallfall :P















Var och fikade med frugan igår, vääldigt trevligt! Skulle vänta på Tommy och åka hem tillsammans med honom, han och Charlie skulle nämligen nörda sig på webhallen för att köpa nåt nytt spel.. Det tog lite längre tid än väntat så vi gick hem till Madde och tog det lugnt, fick jätte skön massage på min stört knutiga rygg. TACK MIN FRU!

När jag senare mötte Tommy på sista tåget hem visade det sig att han inte hade något spel med sig och han var full! Vad säger man lixom :P, roliga grabbar det där...

Ikväll ska vi se Watchmen på bio, med Matte, Charlie och Filippa tror jag.. Det blir nog trevligt!
Ska snart åka till Madde för en photoshoot av hennes kläder som ska säljas. Nästa gång blir det mina kläder, ska bli väldigt skönt att rensa garderoben lite. Hoppas vi får något sålt!

Hej hopp ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar