lördag 21 mars 2009

Left inside alone

Nu är det väldigt tomt hemma, det är bara jag och lössen här..
Frugan gick för ett par timmar sen och alldeles nyss försvann Tommy också, jag och min onda fot är lämnade ensamma kvar.

Vad gör man?
Jag måste bli lite mer påhittig, måste ju gå att sysselsätta sig på något sätt. Hade varit lättare med en väl fungerande fot dock, nu måste jag ju hålla mig till aktiviteter som funkar stilla liggandes i sängen..
Jag får väl fixa naglarna, titta på tv och läsa böcker eller nåt. Sen kan jag ju alltid blogga lite extra...
Har ni några andra förslag?

Tröstäta kan jag också göra nu, för jag har hela frysen och kylen fullproppad med mat. Tommy och mamma har varit och storhandlat åt oss, så nu klarar vi oss ett bra tag...
Skönt att mamma var med och hjälpte Tommy :P annars vet jag inte om han hade kommit hem ännu.. Han mumlade något om att han aldrig skulle åka och storhandla igen efter mina listor utan mig :P. Stackarn!

Nu ska jag kolla lite kläder här på nätet, det har jag ju mycket tid till nu ;P

Hej hopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar