torsdag 26 mars 2009

Paket att hämta.

Fick precis en lapp där det står "Du har ett brev att hämta. Brevet är för stort eller tungt för att delas ut.". Detta kan bara betyda en sak, att min skor jag beställde från Din sko har kommit. KUL! Synd att jag måste vänta med och använda dem tills foten är helt intakt.

Beställde ett par svarta snörskor med hög och rejäl klack, väldigt snygga tycker jag. Beställde också ett par väldigt enkla tygskor i min favoritfärg röd, älskar verkligen röda skor! Tänkte att foten säkert mår bättre av låga bekväma skor nu ett tag fram över. Får ta bilder på dem sen så får ni se.

Just nu är jag väldigt rastlös, har tröttnat på att sitta vid datorn och älsklingen sover. Han kom hem vid halv åtta i morse efter att ha lämnat sin mor på Arlanda, så nu är han en riktig tröttis.
Hoppas att han vaknar snart så att han kan gå och köpa pizza till lunch, är sååå sugen! Och man kan ju inte vara nyttig varje dag heller...

Nej nu tror jag att jag ska göra ett väckningsförsök :) Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar