onsdag 18 mars 2009

Kallt ljus

Idag har jag varit lite överallt känns det som, inte en lugn stund. Jo i solariet, där jag tyvärr brände mig lite ( jag vet att det är dumt).
Dagen började med en promenad till vårdcentralen för att kolla upp Tommys svullna halsmandlar, det var illa så vi fick fortsätta till apoteket för att hämta ut medicin.

Skyndade vidare till frugan och vi gick direkt iväg på en lååång promenad, var ute och gick en och en halv timme tror jag. Det var väldigt skönt och fint väder, så härligt med sol men dock lite kyliga vindar. Efter det blev det en kort vilostund i solariet och lunch efter det.
Sen fotade vi Maddes kläder som ska säljas, det var inte lika kul som vi trodde och vi blev såå trötta på det efter ett tag. Nästa gång blir det mina kläder, mina MÄNGDER med kläder *suck*.

I morgon är det jag som går upp med tuppen och går till huddinge sjukhus, hjälp!
Tur att min snälla och underbara fru följer med och håller handen, TACK!

Nu ska jag och sjuklingen titta på Bedtime stories och sen somna, god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar