tisdag 26 maj 2009

Chilifreak

Jag orkade! Handlade jord, havremjölk och lite annat smått och gott.. Sen har jag städat, fixat och trixat som jag brukar.
Tommy säger ibland att jag är pedantisk, han tycker jag överdriver städningen och typ får smärre utbrott om en kudde ligger snett. Jag brukar säga emot, så är det väl inte alls!!!! Idag kom jag på mig själv gå runt i lägenheten och "puffa" upp och rätta till både kuddar och annat. Han kanske har en poäng eller två ibland ändå...

Gjorde nyttig mat till middag, quinoasallad med chilistekt halloumi blev det. Gott!


Har sått lite basilika frön, hoppas det blir något trots för små krukor...


David! Se så fint chilin växer, jag vårdar den med hela mitt hjärta. Är så glad för den!


Ser ni potatisarna som är på väg? Nej inte jag heller, men förhoppningsvis dyker de upp sen.


Chili chili, vackra chili!


Halloumibitar stekta i smör och chilipeppar


Salladen



Quinoa, mmm!

Nej nu ska jag nog bädda ner mig och titta på tv tills min underbara älskling kommer hem, han är ute och tar en öl med "grabbarna". God natt gott folk!

1 kommentar:

  1. Ja klart vi ska ses snart! meed mig är det bra, håller på att jobba ihjäl mig, jobbat varenda lördags söndag hela månaden, jag har inget liv så vill hemskt gärna ses! ;)

    På Söndag åker jag till grekland och vilar upp mig men efter det får vi absolut ta tag i det! PuSS Sandra

    SvaraRadera