onsdag 3 juni 2009

Var är min Plopp lixom?

Nu är jag så mätt att jag nästan spricker, helt galet. Jobbade från halv nio till sju idag och när jag kom hem fick jag supergod köttfärssås som Tommy lagat. Hur god som helst, tack älskling!

Han var så rolig nyss förresten, blev i vanlig ordning grymt sugen på godis och började planera en liten promenad till macken.. Jag försökte med att vi inte behövde något godis (eftersom jag vill vara lite nyttig) men han hade bestämt sig. Dessutom övertalade han mig att jag var värd lite godis och han fick mig att bli riktigt sugen så jag beställde plopp lakrits som jag älskar.
Men hallå vad händer lixom?! Killen kommer tillbaka 5 minuter senare utan godis och säger " jag orkade inte så jag gick tillbaka". Han gick minst halvvägs men sen vände han, varför?!
Så nu sitter jag här och suktar efter plopp lakrits och så får jag ingen, bajs!

Jaja nu blir det film iallfall, tror vi ska titta på I´m not there.. Hoppas den är bra! I morgon är jag ledig och på fredag också, underbart =)

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar