söndag 14 juni 2009

Ett helt år med älsklingen idag!

Idag har jag och Tommy varit tillsammans i ett år, tiden går så fort! Jag är så glad, lycklig och tacksam för honom.. Han är helt klart världens finaste kille, är så himla kär. Hoppas på många år till!
Ettårsdagen får firas med mysig middag i kväll tänkte gå ut och äta men en lugn middag hemma är mer vi.

Nu har jag börjat fylla badkaret med vatten för ett varmt, lugnt och skönt bad. Vi har precis kommit hem från skärholmen, vi var där och åt lunch med mamma och Lisa. Jag och mamma köpte likadana jätefina skor och Tommy köpte ett spel. Blir perfekt när han ligger i soffan och spelar att jag får en lugn stund i badkaret..
Får se om jag lägger in lite bilder sen på nya skorna och nya långkläningarna..

Nu bada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar