torsdag 11 juni 2009

Fight

Har precis haft en hård brottningsmatch med Tommy i sängen, jag vann (enligt mig)! Jag är allt bra stark ändå och så har jag mina vassa naglar att ta till när han blir för överlägsen. Stackarn ser ut som en liten pojke vars katt blivit galen. Men han nöp faktisk mig, ajajaj!
Skönt att älsklingen fick göra av med lite energi eftersom han bara legat inne och segat hela dagen, han blir så himla retsam annars :P

Idag måste det ha varit skolavslutning i Märsta och Sigtuna för varenda kund i morse skulle handla blommor och kort. Det var grymt mycket att göra idag så jag har inte stått stilla en sekund känns det som, men det är roligare att jobba när man har mycket att göra och tiden går ju fortare...

Nu är det Family Guy, don´t you just love that show? Its AWESOME!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar