lördag 13 juni 2009

Sömntuta, jag???

Hör och häpna alla fina vänner! Annika Lindh har sovit ända till 12.30 idag, hur gick det till?
Detta hör ju inte till vanligheterna direkt, men det var skönt faktisk. Någon gång ibland sådär kan man väl slösa lite tid på sömn om man är trött :P

Tommy sover dock fortfarande och lär göra det ex antal timmar till om jag känner honom rätt... Jag vaknade till i natt någon gång runt 3 och vände mig om för att hålla om älsklingen, men han var inte där..
Tänkte att han säkert somnat hemma hos Victor, det har hänt förut nämligen.. Men icke! Efter femsnåret i morse så vaknade jag igen, denna gång av en lagom klumpig chokladfärgad man som kom in i lägenheten. Toommmyy! Haha han hade inte somnat inte, men kul hade han haft.. Var mysigt att somna om igen med honom tätt intill, då sover jag alltid som bäst.

Ska försöka se om det finns en tvätttid ledig idag för det behövs verkligen!

Hej hopp så länge ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar