onsdag 25 februari 2009

Prusiluskan och Donkey Kong

Hon är så duktig min fru, dammsuger och städar som en liten tok därute i köket (hennes kök alltså, inte mitt tyvärr).

Fast hon brukar ju i och för sig städa hemma hos mig också, det är något slags tix hon har, stackarn!

Hur som helst så är hon världens bästa fru, helt fantastisk på många sätt och vis. Vi är som ett gammalt gift par hon och jag, hon känner mig nog bäst av alla i hela världen.

Merci for being you honey ;) Utan dig är jag inte mycket att hänga i granen.


Idag är jag ledig från jobbet och det hade ju varit skönt om jag inte var tvungen att åka dit ändå pga av en timmes möte. Dock måste jag medge att mötet var väldigt givande och ledde till att jag inom kort ska ta kontakt med en jobbcoach. Bra tror jag.

Nu är jag iallfall hemma hos fru och ska snart äta lunch hoppas jag, blir nog en nyttig sådan med tanke på vår nya hälsosamma livsstil. JAA jag vet att jag inte varit så bra på att följa den, MEN om det bjuds på semlor och smörgåstårta på jobbet så kan man väl inte bara stå över!?

Vi skulle ha tränat idag också men det hinns inte med, vi har viktigare saker för oss - DONKEY KONG :). Madde har försökt klara sista banan hur länge som helst och har nu kallat in mig och Tommy (jaja, mest Tommy) till förstärkning. Vi SKA lösa problemet, lovar.


Ikväll vill jag ha massage, vem är frivillig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar