tisdag 24 augusti 2010

Me myself and I

Igår blev det inte mycket av spa-kvällen jag pratade om, blev alldeles för trött och såg några avsnitt av "How I met your mother" tillsammans med karln min istället..
Mitt lilla spa får nyttjas ikväll istället, passar på när jag är ensam hemma och bara kan rå om mig själv. Skönt!

Har precis ätit middag bestående av tomatsoppa och grekiskt lantbröd med mozarella och tomat på, har lite oliver fyllda med chili också att snacksa på under kvällen. Smaka dem om ni inte har gjort det, såå gott!!

Nej men hörni snart ska jag sätta igång med, bad, ansiktsmask, hårinpackning, levande ljus och lugn musik. Har köpt både vaniljdoftande badbomb och "färsk" ansiktsmask från Lush, nice! Efter badet ska jag fila, peta, polera, lacka och fixa med naglarna..

Ciao!

1 kommentar:

  1. Låter super skönt! Skulle ja oxå vilja unna mig någon dag.. Kram Jessica

    SvaraRadera