torsdag 19 augusti 2010

Måste städa men har fastnat i stolen..

I dag är jag ledig och hittills har dagen fyllts av tvätt, tvätt och ännu mer tvätt. Nu är det mesta rent men kvar väntar det jobbiga sorterandet och vikandet, boring!

När jag är klar med det så ska det städas också har jag bestämt, det är ofta jag bestämmer mig för att städa men sen fastnar jag bara någonstans på vägen. Jag har svårt att komma igång med saker ibland, måste bli mer effektiv hemma!

Tror bestämt att jag får sätta på lite bra musik på hög volym så blir det nog lättare att komma igång..

Hur mår mina fina läsare idag då? Tror nog minsann att ni är åtminstone 3 eller kanske 5 stycken där ute som troget följer min vardag trots inget vidare intressant innehåll... Ni ska ha tack för visat intresse hörni, mamma och ni andra som läser =)


Nu ska här ta mig tusan städas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar