söndag 26 april 2009

Sega söndag

Vaknade upp och var så himla seg i morse när Tommy skulle till jobbet, har fortfarande inte klätt på mig ens. Låg i sängen och blev hungrigare och hungrigare men jag hade ingen ork att gå upp, den skinande solen till trots. Konstigt, jag som alltid skuttar upp tidigt på morgonen.

Nu är jag uppe iallfall och har stekt lite rödlök, tomatskivor, halloumi och skinka till brunch eller nåt.. Man får ta vad man hittar liksom, var sugen på pancakes med hade inte tillräckligt med mjölk kvar.

När jag har ätit ska jag hoppa in i duschen och sen möta upp farbror Joakim för en glass i solen på söder. Det blir nog en härlig dag ändå, kanske går förbi skrapan och hälsar på min chokladman också. Tror bestämt att jag är lite extra kär i honom idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar