onsdag 1 april 2009

Meh va, köpa skor i matafääärn??

Jodå, det är precis vad jag har gjort. Tro det eller ej, jag har gjort ett kap! Langa ut ynka 79 gustav och fick med mig sötaste skorna lixom, blommiga och allt! Se bara här:



Är såå nöjd, kommer bli fint när foten är frisk så jag kan ha dom på mig!
Tills dess, ögongodis och dekoration...


Skrev för ett tag sen om ett par skor jag beställt också, så här coola är dom. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska behålla eller skicka tillbaka. Gillar dom starkt och känner att dom skulle passa fint till mycket av mina kläder. Men jag får för mig att dom ser lite för stora och klumpiga ut på mig, kan inte ha en storlek mindre thats for sure. Någon som har lust att hjälpa mig på traven, är dom keepers eller?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar