tisdag 21 juli 2009

I´m tired people!!!

Har legat och snoozat i en halvtimme nu och vill bara sova mer och mer. Det där funkar lixom inte, man blir ju bara tröttare. Råkade tillslut trycka på fel knapp och stängde av larmet i stället för att trycka på snooze, så då var det ju bara att gå upp annars hade det blivit försovning här.. Gud jag är verkligen trött, riktigt rikitgt trött. Usch!

Funderar över om jag ska duscha eller ej, jag fryser. Kanske borde ta en varmdusch då, men jobbigt. Nu är kaffet klart iallafall, kanske får mig att vakna till?!

Jobbar från 8.30 - 18.00 i spelet idag, hoppas det blir mycket att göra så att tiden går snabbt! Fast jag borde inte gnälla egentligen, efter idag är jag ju ledig resten av veckan. Hela fem dagar, fantastico!!!

Nej det blir nog en dusch ändå, ha en bra dag hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar