söndag 22 maj 2011

Gi-lasagne ikväll

Hej hopp!
Kom nyss hem från jobbet där jag spenderat ungefär heeela dagen, hade ju funnit roligare saker att fylla en söndag med men jag får motivera mig med ob 100 %..

Var lagom trött i morse när jag vaknade upp efter en kväll på zipper med Johan och lite annat mysigt folk.

Vi skulle fira Johans vän Linn som nyligen fyllt år, förfesten fick äga rum här hemma hos oss och sen bar det av till gayklubben Zipper. På zipper svängde vi våra lurviga till stängningsdags då vi begav oss hemåt mot årsta igen.
I gullmars hittar vi en polis jag känner och när Johan ställt sina tusen frågor om alla vapen erbjuder han och hans kollegor oss skjuts hem i polisbilen. Ja tack!

Hur som helst.. Nu är jag hungrig och tänker laga gi-lasagne á la greque, gjord på aubergineskivor, köttfärssås, grädde och fetaost, tänkte slänga ner lite spenat också. Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar