fredag 3 september 2010

En vecka senare...

Har inte varit här på en vecka ser jag, skyller på snoret, slemmet, hostan och febern. Men nu är jag tillbaka, nu mår jag bättre!

Sitter och målar naglarna på ena handen som jag inte orkade igår, ett lager till och sen har jag åtminstone samma färg på alla naglar och det ser liiite snyggare ut tycker jag.

Tommy är ledig idag men jag måste go back to work, jobbar långa pass hela helgen. Bara att bita ihop och köra på helt enkelt.

Jag börjar två så innan dess tänkte vi äta lite lunch tillsammans och fylla på energi inför jobbhelgen. Vi måste möta upp Rikard också och lämna tillbaka gullegrisen Munch =(

Have a nice day you!


Här är coolingen som troligtvis smittade mig med förkylningsbacilluskerna, han är ju såå söt så det gör ingenting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar