måndag 22 mars 2010

Slowmotion



Segaste morgonen på länge, allt (läs jag) går i slowmotion. Har tagit mig ett par timmar att bara komma upp ur sängen där jag legat vaken ett bra tag, mycket tänk liten verkstad verkar blir dagens ledord.

Kanske beror detta sega på att jag börjar blir sjuk, har ont i halsen och är alldeles tung i huvudet. Inte läge att vara sjuk från jobbet nu när halva personalen är på semester typ, finns ingen personal över direkt..

Jag tror ändå att jag ska ignorera mina förkyldningssymptom idag och utnyttja att jag är ledig efter en lång och kämpig helg. Planen är en tur till skärholmen för att äntligen göra en synundersökning och kanske prova lite fina bågar på samma gång, ska ringa Elin och be om sällskap tänkte jag.. I eftermiddag blir det skräckfilmstittande hemma hos Patrik i skarpnäck, nice!

Nu måste jag sätta fart på mig själv innan jag fastnar i stolen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar