lördag 13 februari 2010

Dansanta natten avklarad

Egentligen kan man ju tycka att jag borde sova fortfarande med tanke på att jag kom hem vid fyra i morse, men jag är ju som jag är. Kunde inte låta bli att vakna när Tommy skulle upp för att åka in till jobbet..

Hade en superkväll igår med fina vänner från jobbet, vi började hemma hos Angelica med lite vin och annat och sen åkte vi in till stan. Gick till Grodan Sergel och dansade klackarna i taket, så himla länge sen jag dansade men fan det måste bli mer av det!! Lovin it!

När fötterna började tröttna på dansen gick jag, Johan och Ida till donken och åt gott. Att mc donalds kan vara så sjukt gott den tiden på dygnet och i det tillståndet alltså, mmm.

Tog tunnelbanan till gullmars och därifrån blev det taxi som jag lovat min oroliga älskling, han tycker inte om när jag åker med nattbussen ensam bland obehagliga och fulla skummisar.. Han är så söt, min älskade fina <3

Idag blir träff med frugan, saknar henne massor så det ska bli mycket trevligt.. Till kvällen har vi bestämt oss för myskväll hemma, bara jag och Tommy. Det har vi båda längtat efter ett tag nu, kommer bli så skönt att bara ta det lugnt..

Nu ska jag ringa fru! Ciao ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar