tisdag 25 augusti 2009

I´m a workaholic yes I am..

Hallå i stugan!

Jag lever fortfarande faktisk men sen ca två veckor tillbaka har jag jobbat, tänkt jobb, drömt jobb, och levt jobb.

För er som har missat så jobbar ju nu på nya coop extra medborgarplatsen, det är en superfin butik och jag trivs väldigt bra trots de extrema arbetstiderna såhär i början. På torsdag är jag ledig för första gången sen förra helgen.
Det ska bli helt underbart att fylla på med sömn och energi, jag går verkligen på sista reserverna nu.

Tanken är att jag ska jobba 30 h i veckan, hälften i kassan och hälften i manuella delin.
Men hittills har jag fått någon slags kassaledarroll, massor av ansvar och grymt mycket att hålla reda på. Man känner att man lever vill jag lova, mina arbetsdagar hittills har väl legat på runt 12 h och nästan obefintliga raster.

Man klarar av så mycket mer än vad man tror, jag är riktigt stolt över mig själv. Känns häftigt att få ett sånt förtroende ändå, att få så mycket ansvar för något som jag aldrig gjort förut.

Det är kul när folk ser upp till mig och att jag kan svara på de flesta frågor jag får och att jag lyckas lösa många krångliga problem. Man får verkligen vara överallt samtidigt hela tiden, men det är kul!

Har ännu bara hunnit stå i delin en gång med tanke på att jag fått ta över så mycket i kassan, men jag ser fram emot att stå mer i delin. Det är såå himla kul, det är verkligen något som passar mig!

Nu ska jag ta vara på min lilla stund jag har med Tommy innan jag ska tillbaka till jobbet igen! Glöm inte att komma in och hälsa på mig när ni är på söder. Butiken ligger i gamla sfbiografen mellan söderhallarna och burger king.

Ciao ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar