tisdag 7 juli 2009

God morgon!

Vaknade för en halvtimme sen och sitter ensam med min frukost, Tommy snarkar fortfarande..
Helt sjukt att jag sover så här länge, har gjort det i typ en vecka nu och det skrämmer mig. Hur blir det på måndag när jag börjar jobba igen då? Hoppas jag kommer upp...

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, sista veckan på semestern går alltid så fort. Blir lite stressad när jag inte gör något för att det slösar värdefull ledig tid. Men å andra sidan är det rätt skönt att inte ha massa planer, jag blir ju utvilad iallfall.

Kanske åker till ikea om Tommy har lust, vi tänkte göra om på balkongen. Ska ha ett jätte lågt litet bord och sen massa kuddar i starka färger runt om att sitta på, tanken är att det ska blir lite persisk känsla där. Behöver hitta ny matta, ett lågt bord, mängder av kuddar och så något tyg att hänga över soffan (romantiskt vit och ljusblåblommigt passar inte in på nya balkongen).

Vi får se hur det blir, nu ska jag försöka väcka trötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar