måndag 11 maj 2009

Måndag - veckan sämsta dag?

I morse var jag sjukt trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och det kändes inte bättre vid tanken av att jag skulle jobba 9-19.
Anledningen till att jag var så trött var 2 koppar kaffe för mycket och för sent på dagen igår, jag har aldrig haft svårt att somna på kvällarna men igår blev jag skogstokig. Fick panik och blev galet stressad i vetskapen om att fler och fler timmar av sömn gick förlorade. Jag tror jag sov ungefär tre timmar tillslut och det räcker inte på långa vägar för mig!

Sömnlösheten resulterade i extremt deppigt humör första halvan av dagen men som dock senare gick över i någon sorts konstig övertrötthet. Så den senare halvan av dagen blev kanon och jag var överdrivet trevligt och fjantigt hurtig i kassan. Så kan det gå...

Igår hade vi besök av Tommys mamma Tsehay och hans syster Mimmi här, det var jätte mysigt och kul att träffa dem en stund. Vi satt på balkongen och pratade bla om resan till USA nästa sommar, med tanke på att Mimmi just har tagit körkort så kommer det bli grymt kul. Jag längtar redan nu, vi tänkte bland annat bila till New York. Awesome awesome awesome!!!

Nu behöver jag sömn! God natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar